روزَن

برای بالندگی تنها یک روزنه کافیست...

روزَن

برای بالندگی تنها یک روزنه کافیست...

روزَن

قدمهایت را که آهسته تر برداری، غبار پنجره دل را که پس بزنی، در هر کوی و برزن، در هر کم و زیاد، اتفاق و واقعه و خلاصه در هر نفس و بی نفسی روزنه ای است که نشان از او دارد... حالا چشمهایت جور دیگری می بیند...!
از این روزنه ها ساده نگذر...!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین دیدگاه ها

(۷۰۷) قدرشناسی به لطافت نرگس

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ب.ظ

با یک دسته نرگس آمد، نگاهی انداخت و آن که را میخواست نیافت!

ناامیدانه گفت: اولین باری است که زود آمده‌ام، نمی آید؟

خندیدم و گفتم: نگران نباش، نهایت تا یک ربع دیگر پیدایش می شود.

او منتظر ماند و من هم، او منتظر استادش تا نرگس های سپاسگزاریش را به او ببخشد و من در انتظار دیدن واکنش استاد از قدرشناسی دانشجویی که عطر خوش محبتش همه جا را پر کرده بود...

استاد آمد...

و من ماندم و حسرت روزهای از دست رفته‌ی دانشجویی که لطافت قدرشناسی‌اش، هیچ گاه به بوی نرگس و حتی تازگی شاخه گلی ساده نرسید! چه غفلت‌ها کرده‌ایم در پس چترِ......

فرصت‌های پیش روی قدرشناسی را از دست ندهیم، فصل خوبی است، یک دنیا نرگس منتظر ماست...!

 

  • زهرا قاف

برای دل خودم...

دیدگاه ها  (۳)

  • دچــ ــــار
  • کاش همیشه دانشجو می بودم :)
    +به ما بیشتر سر بزنید. ممنون
    سلام. خوبی؟
    خداقوت.
    پاسخ:
    سلام
    الهی شکر به لطف دوستان لطیف تر از برگ گل زنده ایم...
    ان شاءالله همیشه دلت خوش باشه عزیز..

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی